vliegen met Icelandair naar Washington. - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Jan Leeuw - WaarBenJij.nu vliegen met Icelandair naar Washington. - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Jan Leeuw - WaarBenJij.nu

vliegen met Icelandair naar Washington.

Door: jan de leeuw

Blijf op de hoogte en volg Jan

28 Maart 2014 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

`s morgens weggebracht naar Schiphol door Riet en Remco. De doos met de fiets bovenop Remco`s auto. Op Schiphol liep alles op rolletjes, alleen een grote doos op een karretje is lastig. De doos afgegeven bij bijzondere goederen. Wordt ik later nog opgeroepen dat ik me moest melden bij de gate. Krijg ik een doorslag van het foucher dat ik bij het betalen had gekregen, moest ik afgeven in IJsland voor het overladen. Tot Washington loopt alles goed, maar daar sta ik anderhalf uur in de rij voor de paspoortcontrole. Daarna ging het weer prima, een vriendelijke sjouwer hielp me met een grote kar en liep met me mee tot buiten. Daar de fiets uit de doos gehaald die de sjouwer ook weg bracht. Daarna hield hij een grote taxi aan en zo ben ik tegen kwart voor elf in het hotel. Daar goed geslapen en vanmorgen de fiets weer helemaal in orde gemaakt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jan

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 458
Totaal aantal bezoekers 20129

Voorgaande reizen:

27 Maart 2014 - 18 Mei 2014

Transam 2014

Landen bezocht: