Door de heuvels van Virginia naar Charlottesville, - Reisverslag uit Charlottesville, Verenigde Staten van Jan Leeuw - WaarBenJij.nu Door de heuvels van Virginia naar Charlottesville, - Reisverslag uit Charlottesville, Verenigde Staten van Jan Leeuw - WaarBenJij.nu

Door de heuvels van Virginia naar Charlottesville,

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan

29 Maart 2014 | Verenigde Staten, Charlottesville

Vandaag wat minder ver dan gisteren, proberen om Charlottesville te halen, ongeveer 80km. 's Morgen begonnen met een paar sneden brood met pindakaas en koffie. Ook nog twee bagels en daarna op weg. Het was wel droog, maar mistig, de temp ongeveer 14 grd. Na een klein uur werd de mist wat minder en was het ook nog even droog. Maar na een goed half uur begon het afwisselend te miezeren of te motregen, gelukkig was er weinig wind. Net als gisteren wel weer erg heuvelachtig. Ook vandaag weer verschillende dode dieren zien liggen, langs de kant van de weg een jong wild zwijn en ook nog een wasbeertje. In Orange bij een benzine station shop koffie met een grote appelkoek gekocht. Het landschap is hier best mooi en ook zie je veel grote huizen, van die prachtige witte houten hekken en ook wijngaarden. Omdat het regende had ik geen puf om daar een foto van te maken. Vandaag om goed drie uur bij een hostel in Charlottesville ingeboekt, al betaald voor 1 dag, maar als het weer morgen slecht is, zoals voorspeld, dan blijf ik hier een extra dag. Kan ik ook wat wasjes doen, mijn fietsbroek heb ik net al gewassen in de wastafel toen ik me ging douchen. Straks even de stad in om warm te eten, heb ik naar een paar dagen zonder wel zin in.
Vanavond om 7 uur de stad in gegaan in de regen. Even lekker gegeten, was wel een keer lekker in plaats van brood met pindakaas.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jan

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 385
Totaal aantal bezoekers 20117

Voorgaande reizen:

27 Maart 2014 - 18 Mei 2014

Transam 2014

Landen bezocht: